8 клас біологія

18березня 2020 рік
 Тема уроку Сенсорні системи .


































23 березня 2020 рік
Тема уроку Вища нервова діяльність




























25 березня 2020 рік 
 Тема уроку  Рефлекси.


















д/з опрацювати параграф, дати письмові відповіді на 3 питаня в кінці параграфа за вибором



30 березня 2020 рік
Тема уроку
Поняття про сигнальні системи
























Д\з опрацювати параграф, Скласти 10 тестових завдань на одну правильну відповідь







 1 квітня 2020 рік.
Тема уроку




















06.04.2020 рік 
Тема уроку 
























Д/З Опрацювати параграф в підручнику . Дати відповіді на питаняв кінці параграфа .




08.04.2020 рік 
Тема уроку 
Біоритми людини.




















Д/З Опрацювати параграф в підручнику Скласти 10 тестів на одну правильну відповідь.

13.04.2020.
Тема уроку
















д\з опрацювати параграф в підручнику скласти 10 тестів на одну правильну відповідь

15.04.2020 рік 
Тема уроку












Д/З опрацювати параграф підручника в зошиті виконати тестові завдання 

22 04 2020
тема уроку



















































27.04 2020 
тема уроку 





















Д/З опрацювати параграф в підручнику письмо дати відповіді на запитання 

29.04 2020 
тема уроку 


















д\з скласти 10 тестів

04.05.2020
тема уроку 




















06.05.2020 
Тема уроку
 Тематичне оцінювання 

Тема 10.  Регуляція функцій організму
Варіант І
І рівень.
 Знайдіть вірну відповідь
1.     Регулюють всі функції організму людини системи органів: а) нервова, гуморальна, травна; б) нервова, імунна, травна; в) нервова, ендокринна, імунна; г) ендокринна, імунна, дихальна
2.     Гігантизм спричиняється порушенням функцій залоз: а) гіпофіза,       б)наднирникових; в) підшлункової; г) вилочкової.

3.     Норадреналін – це гормон залози: а) щитоподібної; б) гіпофіза;                               в)наднирникових; г) статевих.

4.     Природний активний  імунітет утворюється після: а) введення вакцини;               б)введення лікувальної сироватки; в) перенесеного захворювання; г) введення антибіотику.

5.     Гормони утворюються у: а) мозку; б) крові; в) залозах внутрішньої секреції;     г) залозах зовнішньої секреції.

6.     Діяльність інших залоз внутрішньої секреції регулює: а) щитоподібна залоза;      б)гіпофіз; в) наднирникові залози; г) підшлункова залоза.

ІІ рівень. Доповніть речення
7.     Неспецифічна нейрогуморальна відповідь організму на дуже сильний зовнішній подразник   _______________ .
8.     За походженням імунітет поділяють на  ____________  і  __________ .
9.     Недостатня інтенсивність діяльності  залоз внутрішньої секреції це _________, а надмірна  діяльність ______________.

ІІІ рівень
10.          Установіть відповідність між гормонами і залозами що їх виробляють.  Випишіть ряди з двох цифр

Гормони
Залози  організму
1
Гормон росту
1
Підшлункова залоза
2
Тироксин
2
Наднирникові залози
3
Інсулін
3
Гіпофіз
4
Адреналін
4
Щитоподібна залоза

11.Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуйте  свій вибір:  селезінка, тимус, печінка, мигдалини, кістковий мозок.

ІVрівень.
 Дайте розгорнуту відповідь
12.В чому проявляється відмінність гуморальної регуляції функцій органів людини від нервової?

13.05 2020
тема уроку 






 Користуючись підручником і іншими джерелами знань заповніть таблиці



18.05.2020

Семестрова контрольна робота 

Контрольна робота з біології для 8 класу за ІІ семестр
І-ІІ рівень (1 бал за завдання)
1. Укажіть залози, які своїми протоками відкриваються на поверхню шкіри.
A сльозові
Б потові
В ендокринні
Г травні
2.Укажіть залозу, яка виробляє гормон росту.
A гіпофіз
Б епіфіз
В гіпоталамус
Г щитоподібна
3. Укажіть компоненти крові, що беруть участь у функціонуванні імунної системи.
A тромбоцити
Б лейкоцити
В еритроцити
Г мінеральні солі
4. Укажіть структуру, розташовану в місцях контактів між відростками нервових клітин.
A клапан
Б отвір
В синапс
Г вічко
5. Укажіть орган, у якому дозріває яйцеклітина.
A сім’яник
Б матка
В маткова труба
Г фолікул
6. Укажіть систему безумовних рефлексів, що є природженою програмою поведінки.
A навичка
Б звичка
В інстинкт
Г динамічний стереотип
ІІІ рівень (1,5 бали за питання)
1. Установіть відповідність між типом темпераменту та його характеристикою.
A холерик
Б флегматик
В сангвінік
Г меланхолік
1 сильний неврівноважений рухливий
2 сильний врівноважений рухливий
3 сильний врівноважений інертний
4 слабкий неврівноважений інертний
5 слабкий врівноважений рухливий
2. Визначте послідовність етапів засвоєння білкової їжі від моменту проковтування.
A підшлунковий сік розщеплює білок
Б кров транспортує амінокислоти до клітин організму
В хлоридна кислота сприяє денатурації білка
Г амінокислоти всмоктуються ворсинками кишечнику
ІV рівень (максимально 3 бали) Виберіть одне питання:
1. Обґрунтуйте взаємозалежність будови та функцій крові.
2. Поясніть значення вивчення будови та функціонування організму людини для збереження здоров’я.


20.05.2020.


















Опрацювати параграф в підручнику  скласти 5 тестів.



Коментарі