8 клас біологія
18березня 2020 рік
Тема уроку Сенсорні системи .
23 березня 2020 рік
Тема уроку Вища нервова діяльність
30 березня 2020 рік
Тема уроку
Поняття про сигнальні системи
Д\з опрацювати параграф, Скласти 10 тестових завдань на одну правильну відповідь
1 квітня 2020 рік.
Тема уроку
Тема уроку Сенсорні системи .
23 березня 2020 рік
Тема уроку Вища нервова діяльність
25 березня 2020 рік
Тема уроку Рефлекси.
д/з опрацювати параграф, дати письмові відповіді на 3 питаня в кінці параграфа за вибором
30 березня 2020 рік
Тема уроку
Поняття про сигнальні системи
Д\з опрацювати параграф, Скласти 10 тестових завдань на одну правильну відповідь
1 квітня 2020 рік.
Тема уроку
06.04.2020 рік
Тема уроку
Д/З Опрацювати параграф в підручнику . Дати відповіді на питаняв кінці параграфа .
08.04.2020 рік
Тема уроку
Біоритми людини.
Д/З Опрацювати параграф в підручнику Скласти 10 тестів на одну правильну відповідь.
13.04.2020.
Тема уроку
д\з опрацювати параграф в підручнику скласти 10 тестів на одну правильну відповідь
15.04.2020 рік
Тема уроку
Д/З опрацювати параграф підручника в зошиті виконати тестові завдання
22 04 2020
тема уроку
27.04 2020
тема уроку
Д/З опрацювати параграф в підручнику письмо дати відповіді на запитання
29.04 2020
тема уроку
д\з скласти 10 тестів
04.05.2020
тема уроку
06.05.2020
Тема уроку
Тематичне оцінювання
Тема 10.
Регуляція функцій організму
Варіант І
І
рівень.
Знайдіть вірну відповідь
1.
Регулюють
всі функції організму людини системи органів: а) нервова, гуморальна, травна;
б) нервова, імунна, травна; в) нервова, ендокринна, імунна; г) ендокринна,
імунна, дихальна
2. Гігантизм спричиняється порушенням функцій залоз: а) гіпофіза, б)наднирникових; в)
підшлункової; г) вилочкової.
3. Норадреналін – це гормон залози: а) щитоподібної; б) гіпофіза; в)наднирникових; г) статевих.
4. Природний активний імунітет
утворюється після: а) введення вакцини; б)введення лікувальної
сироватки; в) перенесеного захворювання; г) введення антибіотику.
5. Гормони утворюються у: а) мозку; б) крові; в) залозах внутрішньої секреції; г) залозах зовнішньої секреції.
6. Діяльність інших залоз внутрішньої секреції регулює: а) щитоподібна
залоза; б)гіпофіз; в) наднирникові
залози; г) підшлункова залоза.
ІІ рівень. Доповніть речення
7. Неспецифічна нейрогуморальна відповідь організму на дуже сильний зовнішній
подразник _______________ .
8. За походженням імунітет поділяють на
____________ і __________ .
9. Недостатня інтенсивність діяльності
залоз внутрішньої секреції це _________, а надмірна діяльність ______________.
ІІІ рівень
10. Установіть відповідність між
гормонами і залозами що їх виробляють.
Випишіть ряди з двох цифр
№
|
Гормони
|
№
|
Залози організму
|
1
|
Гормон росту
|
1
|
Підшлункова залоза
|
2
|
Тироксин
|
2
|
Наднирникові залози
|
3
|
Інсулін
|
3
|
Гіпофіз
|
4
|
Адреналін
|
4
|
Щитоподібна залоза
|
11.Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуйте свій вибір:
селезінка, тимус, печінка, мигдалини, кістковий мозок.
ІVрівень.
Дайте розгорнуту відповідь
12.В чому проявляється відмінність гуморальної регуляції функцій органів
людини від нервової?
13.05 2020
тема уроку
Користуючись підручником і іншими джерелами знань заповніть таблиці
18.05.2020
Семестрова контрольна робота
Контрольна робота з біології
для 8 класу за ІІ семестр
І-ІІ рівень (1 бал за завдання)
1. Укажіть залози, які своїми протоками відкриваються на поверхню шкіри.
A сльозові
Б потові
В ендокринні
Г травні
2.Укажіть залозу, яка виробляє гормон росту.
A гіпофіз
Б епіфіз
В гіпоталамус
Г щитоподібна
3. Укажіть компоненти крові, що беруть участь у функціонуванні імунної системи.
A тромбоцити
Б лейкоцити
В еритроцити
Г мінеральні солі
4. Укажіть структуру, розташовану в місцях контактів між відростками нервових клітин.
A клапан
Б отвір
В синапс
Г вічко
5. Укажіть орган, у якому дозріває яйцеклітина.
A сім’яник
Б матка
В маткова труба
Г фолікул
1. Укажіть залози, які своїми протоками відкриваються на поверхню шкіри.
A сльозові
Б потові
В ендокринні
Г травні
2.Укажіть залозу, яка виробляє гормон росту.
A гіпофіз
Б епіфіз
В гіпоталамус
Г щитоподібна
3. Укажіть компоненти крові, що беруть участь у функціонуванні імунної системи.
A тромбоцити
Б лейкоцити
В еритроцити
Г мінеральні солі
4. Укажіть структуру, розташовану в місцях контактів між відростками нервових клітин.
A клапан
Б отвір
В синапс
Г вічко
5. Укажіть орган, у якому дозріває яйцеклітина.
A сім’яник
Б матка
В маткова труба
Г фолікул
6. Укажіть систему
безумовних рефлексів, що є природженою програмою поведінки.
A навичка
Б звичка
В інстинкт
Г динамічний стереотип
ІІІ рівень (1,5 бали за питання)
1. Установіть відповідність між типом темпераменту та його характеристикою.
A холерик
Б флегматик
В сангвінік
Г меланхолік
1 сильний неврівноважений рухливий
2 сильний врівноважений рухливий
3 сильний врівноважений інертний
4 слабкий неврівноважений інертний
5 слабкий врівноважений рухливий
2. Визначте послідовність етапів засвоєння білкової їжі від моменту проковтування.
A підшлунковий сік розщеплює білок
Б кров транспортує амінокислоти до клітин організму
В хлоридна кислота сприяє денатурації білка
Г амінокислоти всмоктуються ворсинками кишечнику
ІV рівень (максимально 3 бали) Виберіть одне питання:
1. Обґрунтуйте взаємозалежність будови та функцій крові.
2. Поясніть значення вивчення будови та функціонування організму людини для збереження здоров’я.
20.05.2020.
Опрацювати параграф в підручнику скласти 5 тестів.
A навичка
Б звичка
В інстинкт
Г динамічний стереотип
ІІІ рівень (1,5 бали за питання)
1. Установіть відповідність між типом темпераменту та його характеристикою.
A холерик
Б флегматик
В сангвінік
Г меланхолік
1 сильний неврівноважений рухливий
2 сильний врівноважений рухливий
3 сильний врівноважений інертний
4 слабкий неврівноважений інертний
5 слабкий врівноважений рухливий
2. Визначте послідовність етапів засвоєння білкової їжі від моменту проковтування.
A підшлунковий сік розщеплює білок
Б кров транспортує амінокислоти до клітин організму
В хлоридна кислота сприяє денатурації білка
Г амінокислоти всмоктуються ворсинками кишечнику
ІV рівень (максимально 3 бали) Виберіть одне питання:
1. Обґрунтуйте взаємозалежність будови та функцій крові.
2. Поясніть значення вивчення будови та функціонування організму людини для збереження здоров’я.
20.05.2020.
Опрацювати параграф в підручнику скласти 5 тестів.
Коментарі
Дописати коментар