10 клас біологія
17 березня 2020 рік
Тема уроку Методи діагностики спадкових хвороб людини.
Тема уроку Методи діагностики спадкових хвороб людини.
1. Назвіть найпоширеніші методи діагностики спадкових хвороб, що застосовуються у сучасній медицині.
2. Як саме проводять дослідження за цими методами? Які захворювання можна виявити?
3. Як відбувається профілактика спадкових хвороб? Чи в усіх випадках вона можлива?
4. Як організоване в Україні медико-генетичне консультування? Що є підставою для звернення за консультацією?
д/з Опрацювати параграф скласти 10 тестів на одну правильну відповідь
20 березня 2020 рік
Тема уроку.
,
,Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Д/З Опрацювати параграф , заповнити таблицю
24 березня 2020 рік
Тема уроку Особливості процесів регенерації
31 березня 2020 рік
Тема уроку
Д/З опрацювати параграф
1.Розв'язування кросворда
07 квітня 2020 рік
Тема уроку Старіння клітин.
Д/З Опрацювати параграф в підручнику, дати відповіді на питання в кінці параграфа,усно
10.04.20.
Тема уроку
Д/З Опрацювати параграф в підручнику.
14.04 2020 рік
Тема уроку Поняття про онкогенні фактори та окологічні хвороби.
Д.З Письмо в зошиті дайте відповіді на запитання.
17.04 2020 рік
Тема уроку
Д/З опрацювати параграф в підручнику.В зошиті виписати поняття термінів:
21.042020
Тема уроку
Д/З Опрацювати параграф в підручнику ,в зошиті виконати повідомлення на тему " Причини порушення запліднення у людини.
24.04 2020
Тема уроку
Ембріогенез людини.
Д/З Опрацюйте параграф в підручнику і виконайте тестові завдання.
28.04 2020
тема уроку
Д/З за вибором дайте письмово відповідь на 5 питань
12.05 2020
тема уроку
15.05. 2020
тема уроку
Практична робота . Розв'язування типових генетичних задач
https://www.youtube.com/watch?v=K-vEvPdLduU
https://www.youtube.com/watch?v=cNtfkFSb6xc
Розглянте відео, повторіть тему Генетика.
19.05.2020
20 березня 2020 рік
Тема уроку.
,
,Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Д/З Опрацювати параграф , заповнити таблицю
24 березня 2020 рік
Тема уроку Особливості процесів регенерації
31 березня 2020 рік
Тема уроку
Д/З опрацювати параграф
1.Розв'язування кросворда
Сучасний стрімкий розвиток біології сприяв появі принципово нових методів регенерації й трансплантації, що є однією з причин розвитку науки про моральність поведінки людини у біологічно-медичній галузі й в сфері охорони здоров’я. Розв'язавши кросворд, ви отримаєте у виділених клітинках назву цієї науки. Підготуйте про неї коротке повідомлення.
1. Вид Tolypocladium inflatum, з продуктів життєдіяльності якого добувають природний циклоспорин — це паразитичний...
2. Більмо — це помутніння...
3. Організм, від якого отримують органи чи тканини.
4. Науковець, який започаткував у трансплантології метод судинних швів.
5. Речовини, що спричиняють відторгнення.
6. Український лікар, який здійснив першу у світі трансплантацію нирки.
7. Орган, що його найчастіше трансплантують у сучасній практичній медицині.
03 квітня 2020 рік
Тема уроку Репродукція клітин.
03 квітня 2020 рік
Тема уроку Репродукція клітин.
Д/
Д/З Опрацювати параграф і виконати в зошиті дві вправи07 квітня 2020 рік
Тема уроку Старіння клітин.
Д/З Опрацювати параграф в підручнику, дати відповіді на питання в кінці параграфа,усно
10.04.20.
Тема уроку
Д/З Опрацювати параграф в підручнику.
14.04 2020 рік
Тема уроку Поняття про онкогенні фактори та окологічні хвороби.
Д.З Письмо в зошиті дайте відповіді на запитання.
17.04 2020 рік
Тема уроку
Д/З опрацювати параграф в підручнику.В зошиті виписати поняття термінів:
·
гаметогенез;
·
оогенез;
·
сперматогенез;
·
спермії;
·
полярні тільця;
фолікул21.042020
Тема уроку
Д/З Опрацювати параграф в підручнику ,в зошиті виконати повідомлення на тему " Причини порушення запліднення у людини.
24.04 2020
Тема уроку
Ембріогенез людини.
Д/З Опрацюйте параграф в підручнику і виконайте тестові завдання.
28.04 2020
тема уроку
Д/З за вибором дайте письмово відповідь на 5 питань
05.05.2020
тема уроку
Д/З Лабораторну роботу виконуємо в зошиті і даєм відповіді на тестові завдання.
08.05 2020
тема уроку
Тематичне оцінювання по темі Репродукція і розвиток
Тема «Репродукція та
розвиток»
І варіант
Дати відповідь на
запитання.
( За кожну правильну
відповідь – по 0,5 бала).
1. Назвати спосіб розмноження за допомогою гамет.
2. Розвиток організму з незаплідненої яйцеклітини.
3. Вказати, здатність організмів з часом відновлювати
пошкоджені тканини або цілі органи.
4. Назвати розділ медицини, що досліджує проблеми
пересаджування тканин та органів.
5. Учення про закони, принципи і правила регулювання
професійної поведінки медичного працівника.
6. Кількісні зміни організму.
7. Якісні зміни організму.
8. Закінчення онтогенезу.
9. Запланована загибель клітини.
10. Незапланована загибель клітини.
Вставити
пропущені слова.
( За
кожну правильну відповідь – по 1 балу).
1. До основних способів розмноження належать _____ і _____.
2. Усі організми на тому чи іншому рівні здатні до ______
(відновлення пошкоджених тканин або органів).
3. Наука, що досліджує проблеми пересаджування тканин та
органів, називається _________.
4. Деякі організми ростуть протягом усього життя. Такий ріст
називають______, тоді як в інших він________.
5. У листопадних рослин зі зниженням температури ріст
призупиняється. Такий тип росту називається________.
6. Процес індивідуального розвитку кожного організму
називається_____.
7. Він поділяється на два основні періоди: _____ і_____.
12.05 2020
тема уроку
15.05. 2020
тема уроку
Практична робота . Розв'язування типових генетичних задач
https://www.youtube.com/watch?v=cNtfkFSb6xc
Розглянте відео, повторіть тему Генетика.
19.05.2020
Контрольна робота за ІІ семестр (1о клас)
І варіант
І рівень
Виберіть із запропонованих відповідей 1 правильну
1. Укажіть стадію гаметогенезу, на якій відбувається мейоз:
А) розмноження;
Б) росту;
В) дозрівання;
Г) формування
Виберіть із запропонованих відповідей 1 правильну
1. Укажіть стадію гаметогенезу, на якій відбувається мейоз:
А) розмноження;
Б) росту;
В) дозрівання;
Г) формування
2. Як називається схрещування особин, які розрізняються станами
двох ознак:
А) моногибридним;
Б) дигибридним;
В) спорідненим;
Г) полігібридним.
А) моногибридним;
Б) дигибридним;
В) спорідненим;
Г) полігібридним.
3. Укажіть клітини, в яких можуть виникати мутації:
А) лише статеві,
Б) лише нестатеві,
В) будь – які
А) лише статеві,
Б) лише нестатеві,
В) будь – які
4. Вкажіть форму штучного добору, яку найчастіше застосовують у
селекції тварин:
А) масовий,
Б) розриваючий
В) стабілізуючий,
Г) індивідуальний.
А) масовий,
Б) розриваючий
В) стабілізуючий,
Г) індивідуальний.
5. Вкажіть мінливість, яку відносять до спадкової:
А) модифікаційна,
Б) вікова,
В) мутаційна,
Г) сезонна.
А) модифікаційна,
Б) вікова,
В) мутаційна,
Г) сезонна.
6. Як називається ріст особини протягом усього житя:
А) обмежений,
Б) необмежений,
В) періодичний,
Г) регенерація.
А) обмежений,
Б) необмежений,
В) періодичний,
Г) регенерація.
ІІ рівень
Закінчити речення:
Спадковість - це …
Схрещування – це…
Модифікаційна мінливість – це…
Закінчити речення:
Спадковість - це …
Схрещування – це…
Модифікаційна мінливість – це…
ІІІ рівень
Встановити відповідність:
Способи розмноження - Механізми
А. Власне нестатеве розмноження 1. Обмін спадковою інформацією в інфузорій
Б. Вегетативне розмноження 2. Розмноження виводковими бруньками
В. Партеногенез. 3. Розвиток з незаплідненої яйцеклітини
Г. Кон’югація 4. Множинний поділ
5. Оогамія
Встановити відповідність:
Способи розмноження - Механізми
А. Власне нестатеве розмноження 1. Обмін спадковою інформацією в інфузорій
Б. Вегетативне розмноження 2. Розмноження виводковими бруньками
В. Партеногенез. 3. Розвиток з незаплідненої яйцеклітини
Г. Кон’югація 4. Множинний поділ
5. Оогамія
Тип схрещування - Варіанти розщеплення за генотипом
А. АА х аа 1. 1:1
Б. Аа х Аа 2. 3:1
В. Аа х аа 3. 1:2:1
4. Розщеплення не спостерігають
А. АА х аа 1. 1:1
Б. Аа х Аа 2. 3:1
В. Аа х аа 3. 1:2:1
4. Розщеплення не спостерігають
Форми штучного добору - Ознаки
А. масовий 1. Обирають окремі особини за наслідками вивчення фенотипу та генотипу; застосовують у селекції рослин і тварин
Б. індивідуальний 2. Обирають групу особин за наслідками вивчення фенотипу та генотипу; застосовують у селекції рослин і тварин
А. масовий 1. Обирають окремі особини за наслідками вивчення фенотипу та генотипу; застосовують у селекції рослин і тварин
Б. індивідуальний 2. Обирають групу особин за наслідками вивчення фенотипу та генотипу; застосовують у селекції рослин і тварин
ІV рівень
Який існує зв’язок між вегетативним розмноженням та регенерацією? Відповідь обґрунтуйте.
Чому центри стародавнього землеробства і походження культурних рослин зазвичай знаходяться у гірській місцевості?
Який існує зв’язок між вегетативним розмноженням та регенерацією? Відповідь обґрунтуйте.
Чому центри стародавнього землеробства і походження культурних рослин зазвичай знаходяться у гірській місцевості?
Дайте пример по задаче.
ВідповістиВидалити